Mit jelent a fenntartható szolgáltatás?

A szervezők online workshopjának célja egy fenntartható szolgáltatás megtervezése a kutatás/insight gyűjtés - ötletelés - koncepció véglegesítés - prototipizálás - tesztelés - tanulságok átbeszélése folyamata mentén.

A workshop háttere:

· A telekommunikációs szektorban az elmúlt évek tendenciája a korlátlanság elérése (korlátlan hívás, korlátlan adat): merre tovább innen?

· A koronavírus okozta helyzet megerősítette a digitális térben való jártasság nélkülözhetetlenségét, illetve a szeretteinkkel való fennakadás nélküli kapcsolattartás fontosságát. Hogyan változtak meg a szokásaink?

Felelős vállalatként a szervezők ügyfeleiket a környezetünk megóvásában és a digitális kompetenciafejlesztésben szeretnék segíteni. A workshopon olyan szolgáltatást fognak a jelentkezőkkel tervezni, amely ezekre a kihívásokra nyújt megoldást!

Amiért még érdemes csatlakozni:

Az elmúlt néhány hónap a vállalat design csapatát is kihívások elé állította, a workshopjaikat egyik napról a másikra át kellett szervezni az online térbe. Ezen a workshopon tippeket-trükköket kaphatnak az érdeklődők arra, hogy hogyan vezessenek online, hatékonyan design workshopokat.

Az egy éve alakult Vodafone Design Lab grafikus, service design, UX/UI design és UX writing szakembereket tömörít magába. Náluk az ügyfélcentrikus gondolkodás az alapja minden folyamatnak, így olyan megoldásokat tudnak alkotni, amik valós igényekre adnak választ, az agilis működésnek köszönhetően pedig az ügyfelek visszajelzéseit figyelik és szükség esetén reagálnak/változtatnak, hogy a lehető legtöbb értéket teremtsék a felhasználók számára.

Galéria