Hogyan segít a digitalizáció, hogy komposztból friss zöldség legyen?

Előfizetéses szolgáltatás tervezés online workshop

Hogyan segít a digitalizáció, hogy komposztból friss zöldség legyen? A szervezők egy online facilitált workshop keretein belül szeretnék megvitatni a kérdést, ahol az érdeklődőkkel közösen veszik végig egy környezetileg fenntartható, üzletileg releváns és felhasználóbarát digitális terméktervezés lépéseit. A program központi témájának megfelelően egy olyan szolgáltatás tervezésére invitálják a résztvevőket, ami az előfizetés alapú működési modelleket és az ehhez kapcsolódó fizetési megoldásokat vizsgálva hívja fel a figyelmet a körforgásos gazdálkodásra.

Az ötlet azon az elgondoláson alapul, hogy a fogyasztó az otthonában termelődő szerves hulladékot a termelő rendelkezésére bocsátja, aki cserébe idényzöldséget szolgáltat számára, amely a hulladékon termett. A digitális termék azért felel, hogy strukturálja a ciklus folyamatát, kalkulálhatóvá teszi az anyagi és dologi erőforrásokat a résztvevők számára; digitális platformot biztosít a bekapcsolódásra, valamint további funkciókkal tud reagálni a használat közben felmerülő igényekre.

Az online workshopon inspiráló trendek, példák és viselkedési minták mentén járhatják végig az érdeklődők a tervezési folyamatot: a kutatás, a probléma definíciálásának, az ötletelésnek, az UX/UI prototipizálásnak és a tesztelés lépéseit.

A szervezők a programra főleg olyan tervezőket várnak, akik termékfejlesztéssel, UX/UI-al, service designnal, ügyfélélménnyel foglalkoznak.