Belsős design csapat - Pokol vagy mennyország?

Csatlakozz Vodafone Design Lab programjához és elmesélik, hogy mit jelent a design egy Telco életében, milyen izgalmas problémákat oldanak meg nap mint nap és milyen kihívásokat rejt magában a belsős designer lét. Feltárják, hogy hogyan alkotnak üzleti elképzelésekből szolgáltatásokat a felhasználók bevonásával, kutatással és egyéb design eszközök által, illetve, hogy hogyan születnek meg design workshopokból ügyfélközpontú folyamatok és ezek digitális megjelenítései.

Az egy éve alakult Vodafone Design Lab grafikus, service design, UX/UI design és UX writing szakembereket tömörít magába. Náluk az ügyfélcentrikus gondolkodás az alapja minden folyamatnak, így olyan megoldásokat tudnak alkotni, amik valós igényekre adnak választ, az agilis működésnek köszönhetően pedig az ügyfelek visszajelzéseit figyelik és szükség esetén reagálnak/változtatnak, hogy a lehető legtöbb értéket teremtsék a felhasználók számára.

Galéria