Videós podcast epizóddal zárja a Magyar Divat & Design Ügynökség a HFDA Academy: design DIALOG kerekasztal-beszélgetés sorozatát.
A 2020-as év számos kihívás elé állította valamennyi iparágat és kiemelten nehéz helyzetbe hozta a rendezvények szervezőit. A hagyományosan igen magas látogatottsággal bíró, többségükben európai nagyvárosokban rendezett designfesztiválok ideális bemutatkozási lehetőséget nyújtanak a tehetséges helyi és nemzetközi márkák számára, emellett jelentős mértékben növelik az év adott időszakában a beutazó turizmust, hozzájárulnak a házigazda város imidzsének építéséhez, és természetesen a helyi vállalkozások fejlesztéséhez is.
Az idei, sok szempontból rendhagyó év a nemzetközi designrendezvények szervezőit is újragondolásra késztette, mely számos kreatív megoldást szült. Egyes fesztiválok kizárólag online térben szervezték meg programjaikat, mások pedig hibrid megoldásokkal biztosították a designerek megjelenését.
A Magyar Divat & Design Ügynökség aktuális videós podcastja nemzetközi designfesztiválok képviselőinek részvételével igyekszik bemutatni a különböző tartalomfejlesztési stratégiákat – számos tanulságot, jó példát és anekdotát is felvillantva.
A design DIALOG „Redesign: hibrid nemzetközi design hetek” című előadás főbb témakörei:
o Melyek a 2020-as év legfontosabb tapasztalatai és melyek a kulcsfontosságú jövőre vonatkozó tendenciák?
o Mennyire meghatározó a digitalizáció szerepe a design hetek életében?
o Milyen módon befolyásolta a vírushelyzet a nemzetközi, régiós kapcsolatok átalakulását?
o Milyen pozitív és negatív változásokat hozott a digitalizáció térnyerése?
Résztvevők:
- Anni Korkman – Helsinki Design Week, programigazgató
- Franck Millot – Paris Design Week, igazgató
- Andrea Davide Cuman – StudioLabo/Fuorisalone, nemzetközi kapcsolatokért felelős Igazgató
- Osvárt Judit – Budapest Design Week, szakmai vezető, Magyar Formatervezési Tanács tag
Moderátor:
Szűcs Gergely
A beszélgetés időpontja:
2020. december 11., 16:00
A podcast videó és hanganyag formában lesz elérhető a Magyar Divat & Design Ügynökség Youtube
és Spotify
csatornáin.