Új szolgáltatások a Loffice-nál

2020. 11. 16. 14:30 Hírek

Új, egyedi szolgáltatáskombinációval várja új ügyfeleit a Loffice. A Budapest Design Week beharangozó sajtótájékoztatójának helyszíne rugalmas és költséghatékony megoldásokkal frissítette szolgáltatásait – gyakorlatilag valós időben reagálva a járványhelyzet, a kijárási korlátozások, illetve a home office vs. központi iroda problémáira.

Az új, Salétrom utcai egységben az irodabérlés most teljesen testreszabható: a szolgáltatás díja mindig egyedi, és számos tényező együttes értékeléséből áll össze attól függően, milyen időtávra, milyen, a cégműködéshez kapcsolódó feladatokra, hány fő számára, és milyen extra szolgáltatásokkal igényelünk irodát, sőt: egy speciális app segítségével akár arról is azonnal értesülhetünk, ha postánk érkezik – amit akár scannelve is megkaphatunk –, de kérhető virtuális ügyfélszolgálati szolgáltatás is. Az új Loffice csomagokkal mindennek köszönhetően tökéletes egyensúly hozható létre az irodai és a távmunka között, a használatalapú árazással pedig az új, analóg extrákkal kiegészített, de alapvetően virtuális irodánk működtetési költségei is könnyen kézben tarthatók. További információ a Loffice weboldalán!