Bemutatkozási lehetőséget kínál a 360 Design Budapest

2020. 09. 10. 11:45 Hírek

Hazánk tárgy- és formatervezői számára idén ősszel új lehetőség nyílik a hazai és régiós közönség megnyerésére: a Magyar Divat & Design Ügynökség a Design Week Budapest szakmai partnereként az esemény alkalmából 360 Design Budapest néven fizikai és online kiállításokat szervez, hogy intenzív láthatóságot biztosítson hazánk kiemelkedő designmárkáinak. Az érdeklődő designerek jelentkezés útján kerülhetnek be az offline és online kiállítások résztvevői közé.

Idén ősszel újra főszerephez jut a magyar design hazánkban: október 1. és 11. között a szakma élvonalába tartozó szakértőkkel és formatervezőkkel, hibrid formában tér vissza a Design Week Budapest, amelyhez immáron harmadik alkalommal csatlakozik együttműködő partnerként a Magyar Divat & Design Ügynökség. Hazánk legnagyobb designeseménye során design DIALOG névvel szakmai kerekasztal-beszélgetéseket szervez, valamint 360 Design Budapest néven fizikai és digitális kiállítást mutat be az Ügynökség.

A kezdeményezés célja, hogy online és offline térben egyaránt kapcsolatot teremtsen a design képviselői és potenciális fogyasztói között, melynek még nagyobb jelentősége van a megváltozott gazdasági helyzetben, amikor is a designmárkák vásárlókkal való kapcsolata határozza meg a piacon való helytállást.

A tehetséges formatervezőknek most alkalmuk nyílik arra, hogy az MDDÜ által koordinált eseményen megmutassák a magyar design különlegességét és a termékeikben rejlő egyedi értékeket. Az Ügynökség a hazai designipari vállalkozások stabilitását támogatva olyan kiállításokat valósít meg, amellyel bemutatkozási lehetőséget kínál a szakma képviselői számára, ugyanakkor izgalmas élményekkel és ismeretekkel szolgál az érdeklődőknek.

A 360 Design Budapest fizikai kiállításának célja, hogy rámutasson a magyar design világszínvonalú minőségére, az online kiállítás pedig a magyar tervezők mellett regionális designerek termékeit is bemutatja, hogy ezzel is erősítse Magyarország regionális központi szerepét.

Kik jelentkezhetnek?

A designipar hazai és régiós képviselői jelentkezés útján nyerhetik el a megjelenési lehetőséget. Az MDDÜ olyan hazai és régiós tárgy-és formatervezők jelentkezését várja, akik eredetiségükkel hívják fel magukra a figyelmet. Összesen nyolc termékkategóriában: - bútor, villamos világítóeszköz, textiltermék, szőnyeg, egyéb beton-, gipsz-, cement- és kőtermék, háztartási kerámia, öblösüveg és egyéb műanyag termék - lehet indulni. Fontos kritérium, hogy a designmárkák saját tervezésű és döntően hazai kivitelezésű termékekkel jelentkezzenek. A jelentkezők közül iparági szakemberekből álló szakmai zsűri választja ki a kiállítókat a márkákban rejlő hazai és nemzetközi potenciált figyelembe véve. Előnyt jelentenek a hazai és nemzetközi elismerések, sajtómegjelenések.

A jelentkezés részlete

Az érdeklődőknek termékportfóliót és termékleírást kell elküldeniük, melyben bemutatják szakmai életútjukat, illetve betekintést engednek a munkásságukat átható szellemiségbe. Továbbá mellékelni szükséges a megjelenésre kiválasztott termékek adatait, fotóit és 3D modelleket is.

A jelentkezési lap és az adatkezelési tájékoztató visszaküldésével indítható el a jelentkezés.

Az érdeklődők szeptember 21. éjfélig bezárólag jelentkezhetnek a kiállításokon való megjelenésre, a design@hfda.hu e-mailcímre küldött levélben.

A programot az aktuális hivatalos információk szerint alakítja az Ügynökség és a vírushelyzetre való tekintettel a változás jogát fenntartja.