A Mito bemutatja, hogyan működik 2017-ben egy digitális ügynökség. Négynapos workshopjuk során négy területtel ismerkedhetsz meg, méghozzá végig csapatban dolgozva. Belenézhetsz egy fejlesztő, egy ux-es, egy grafikus és egy kreatív mindennapjaiba, és egy mintaprojekt segítségével bele is kóstolhatsz ezekbe a szerepekbe.
Regisztráció: www.mito.hu/designhet
Részvételi díj: 4000 Forint / 4 napos workshop
A DekoRatio a Design Hét alkalmából indítja útjára egész évben futó Design Akadémiáját. Az előadás sorozatot öt nyitóeseménnyel kezdik, melyek között lesz city branding Kiss Miklóssal, betekintés az egyetemi designoktatásba, de véleményezik az érdeklődők munkáit is, sőt: azt is elárulják, vajon mindig a legjobb verziót választja-e az ügyfél.
Milyen lenne a WAMP arculata, Mary Katrantzou kollekciójának kifutó sminkje, egy párizsi concept store vizuális kampánya vagy a Bálna kulturális befogadó helyként, ha friss diplomás KREÁSOK terveznék? Négy designer leplezi le diplomamunkáját, a kérdésre pedig, hogy mi köze az építészetnek a UX-hez, Németh Ádám mérnök-informatikus válaszol.
Regisztráció (max. 200 vendég): kommunikacio@kreaiskola.hu
A Design Hét Budapest programjain való részvétellel hozzájárul, hogy felvétel készülhet Önről, melyet a szervezők korlátozás nélkül felhasználhatnak.