Október 9.

DESIGN, MINT ÜZLETI GONDOLKODÁSI MÓD

Mi az a Service Design? – Konferencia

Helyszín
H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ
Cím
1085 Budapest, Horánszky u. 13.
Nyitvatartás
október 9.
Regisztráció (max. 100 fő)
brandbook.hu/designhet (ingyenes)
Előadások
9:30
Esettanulmányok
13:00
Kerekasztal-beszélgetés
14:00
Workshop
14:45

Miért lett fontos a cégeknek az utóbbi időben a design gondolkodás? Milyen szerepe lehet a designernek az üzleti megoldások fejlesztésében? Mi az a service design, és mely területeken alkalmazható? A konferencián előadások és esettanulmányok segítségével ismerkedhetünk meg a service design fogalmával, elméleti hátterével és gyakorlati alkalmazási területeivel.


H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ, 1085 Budapest, Horánszky u. 13.

Regisztráció (max. 100 fő): brandbook.hu/designhet (ingyenes)

Program:

9:30-9:45

Megnyitó: Mi a service design és miről lesz szó a nap folyamán 
Káli György (Brand Content) 

9:45-10:10

Design gondolkodás az üzleti életben
Dr. Buzády Zoltán (DT & Leadership Expert, Corvinus,Google+Create)

10:10-10:35

Designer szerepe az üzleti vállalkozásokban 
Csernátony Fanni és Pais Panni (Cellux Csoport)

10:35-11:00

Service design fogalma és felhasználási területei
Boros Judit (service design tanácsadó)

11:00-11:25

Hogyan lehet személyes kapcsolatot építeni milliókkal? Service design és márkaélmény.
Tresó Károly (EU Business design consultant, Deutsche Telekom AG)

11:25-11:50

Services design doing - Service design a minden napokban!
Lengyel Tamás ( Customer Experience Engagement Lead,  Deutsche Telekom AG Headquarter)

11:50-12:15

Service design studio működése egy cégen belül
Bátorfi Zsolt (service design lead, Telenor Magyarország)

12:15-12:40

Üzletfejlesztés és design növekedés menedzselés, új üzlet, innovációs mátrix és processzek, racionalizálás
Dobó Mátyás (Endless consulting)

12:40-13:00

Szünet

13:00-14:00

CASE STUDIES és ESZKÖZTÁR - hazai gyakorlatok, megoldások 
Kudich Zsolt - Exalt case study 
Ágoston László - Labstore case study 
Csertán Ákos - Frontìra case study 
Káli György - Brand Content case study

14:00-14:15

KEREKASZTAL - Változásra képes cégek, szervezetek és a megváltozott szemléletű vezetők: Kreativitás, probléma megoldó képesség, digitális transzformáció, design thinking
Kerekasztal–beszélgetés
Németh Szilvia (Kreatív Partnerség Magyarország), Svéda Dóra (Coachingcentrum), Dr. Buzády Zoltán (DT & Leadership Expert, Corvinus Egyetem), Havasi Zoltán (MEC), Kertész Judit (Frontira), Forrás Lajos (HR szakértő), moderátor: Vid Barbara (Brandmore)

14:45-16:00

WORKSHOP - Kreatív Partnerség Magyarország - kreativitás, motiváció és probléma megoldó képesség fejlesztés szervezetekben.
A workshopot Németh Szilvia (Kreatív Partnerség Magyarország) és Svéda Dóra (Coachingcentrum) tartja.


Szervezők: Brand Content Kft., SD4Good community, Kreatív Partnerség, Coachingcentrum